mandag 2. november 2009

Har hatt to kjempe koslige helger etter hverandre :) Forrige helg hadde jeg en liten bursdagsfeiring med et par venner. Vi dro først på kinaresturangen og spiste, og senere på kvelden dro vi ut på byen. Jeg fikk gaver, som blant annet gavekort på Bik Bok og Vinmonopolet og noen glass jeg hadde ønsket meg. Jeg fikk til og med bursdagssang :D Det var artig å endelig være myndig og komme inn på Stasjonen med mitt eget bankkort ^^ Men jeg merker egentlig ikke den store forskjellen, utenom det at jeg kan handle på polet selv.
Denne helgen var jeg i bursdagsfeiring på fredagen og på halloween fest på lørdagen. Hadde det fint begge dagene, men var spesielt artig å danse på Stasjonen :)

Har funnet ut at nesten halvpraten av de som opprinnelig skulle bli med på klasseturen til Frankrike har trukket seg. Nå er vi bare 22 som skal dra. Jeg vurderte nesten å trekke meg jeg også siden det kommer til å bli mye i egenandel. Vi må allerede den 15. november sette inn ett og et halvt tusen på felleskontoen.. Men jeg vet at hvis jeg trekker meg så kommer jeg til å angre på det ^^

Ingen kommentarer: