tirsdag 5. januar 2010

Tilbake til hverdagen :)

Første skoledag etter jul og jeg er allerede lei.. Har satt av dagen til å gjøre ferdig oppgaven i religion. Har hatt hele juleferien på meg, men som alltid så venter jeg til siste liten med å komme i gang :)

Har planer om å jobbe mest mulig framover (så lenge det ikke går utover leksene), og har takket ja til alle vaktene jeg er blitt tilbudt :) Det er så mye jeg vil kjøpe, blandt annet klær, sko, veske,  kamera/speilrefleks kamera og ta lappen. Vet ikke helt hva jeg skal prioritere..




Har ikke så mye peiling på kamera, men tenkte at når jeg først skal kjøpe et så skal det være god kvalitet. Har lyst på både speilrefleks kamera og digital kamera, men må nok velge en av dem. Stor sjangse for at det blir digital kamera siden den er lettere å ta med ^^

7 kommentarer:

Sandra Mari sa...

jeg ønsker meg et digitalt kamera, men som du sier så skal det være god kvalitet om jeg først skal ha et, og da synes jeg på en måte at det er for dyrt siden jeg har speilrefleks og også vil ha ei vidvinkel-linse til det. objektiver er megadyre. i tillegg skal jeg og Tahir til Oslo ei helg i februar så jeg må også spare til det...men kanskje jeg kjøper meg et digitalkamera etter det, hvem vet :P

men ja - TOPSHOP har kjempemange utrolig kule klær til en pris man har råd til. i tillegg sender de alltid med en returneringslapp, noe jeg gjorde en gang et plagg var for smått, og jeg fikk pengene igjen, så de er til å stole på :) betalte ca 1000,- for de fire plaggene pluss tre par søte sokker til 9 dollar. synes det er veldig billig med tanke på at klærne er så kule. og så er det jo ikke akkurat så mange på Sortland som har like dan. dette ble litt langt, men men :P du må begynne å skrive mer blogg forresten ;)

Sofie sa...

Hva med et digitalt speilreflekskamera.....?
Canon er best!

Skal du også på jobb på lørdag?
Kan hende jeg må forlate deg før vi er ferdige for dagen.. :(

Ragnhild Sofie

Sandra Mari sa...

etter at jeg oppdaget topshop så er det slik at jeg aldri synes noe er fint når jeg ser på asos.com, eller at det jeg synes er fint er dyrt...topshop synes jeg har mye mer forskjellige klær, asos blir på en måte som H&M - utrolig masse klær uten noen spesiell touch eller hva jeg skal si... ;)

drar til Oslo 12-14 februar, så er heldigvis her når Hassira kommer tilbake en tur, hehe :) men vi må finne på noe snart, eller hva? ^^

Sofie sa...

Canon 1000D er av de billigste, og er i tillegg enkelt å bruke :)
Men jeg skjønner hva du mener..
Jeg vil gjerne ha eget kamera, men for nå holder det lenge med min søsters Canon 400D ;)

Takk^^
Jeg skal prøve å være der så lenge som mulig, men vi har skoleting(seminar) i helga. "/
Det er 1/3 av faget..

Sofie sa...

Canon <3 ;D

Ja, litt kjipt.
Men samtidig får vi mye lærdom samlet i ett, noe som gjør at vi kan få lærdommen av noen som kan det og bruker det ofte i praksis. Det er veldig greit^^

Sitter du på hybelen? :P

Sofie sa...

Haha! xD

Sandra Mari sa...

hehe, som i den reklamen; til helga, kanskje? hihi ^^
vi får se i alle fall, skal ha noe skoleting i helga men det er jo på dagtid så... ^^ men ja til det du sa når Hassira kommer ;)

nei sant det med asos, go TOPSHOP! hehe (: