torsdag 18. september 2008

Bilderedegering

Jeg liker å ta bilder og derfor bruker jeg redigeringsprogramer veldig mye. Men profosjonelle redigeringsprogrammer er for dyre og så tar de stor plass på hardisken. Derfor bruker jeg gratis programmer som jeg har lastet ned fra nette, det er bare å google på dem og så finn man dem. De bilderedigeringsprogrammene jeg bruker er lette å bruke og de tar heller ikke stor plass.

For de som er intereserte så kan jeg ramse opp de jeg bruker:
Picaza2, Photo! Editor og Photoscape.

Av disse programmene foretrekker jeg Photoscape. Det er den mest profosjonelle av dem og der har man mange fler alternativer enn med de andre. Hvis du er interesterte i bilderedigering og har spørsmål om disse programmene eller anbefaler et annet program så må du gjerne legge igjen en komentar :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

God kveld fra Leonidio, Hellas. stjernen du er.

Esther sa...

Hei Leoanidio :)