onsdag 24. september 2008

Skoleblogg

For de som er intereserte så skal jeg opprette en skoleblogg der jeg legger ut tekster og oppgaver som jeg har skrevet på videregående. Da vil det hovedsaklig være tekster fra engelsk, historie, samfunnsfag, rettslære, naturfag og samfunnsøkonomi. Jeg legger ut kunn de tekstene som jeg har fått karakter 4 og oppover på.

Jeg legger ikke ut norskstiler på grunn av at mange er personlige og så vil jeg ha de for meg selv. Liker ikke at andre skal ta æren for noe jeg selv har klart å diktet opp og lagt mye av sjelen min i. Skulle gjerne lagt noen av novellene mine ut på nette for å få tilbakemelding, men er redd for at noen kommer til å kopiere den. Ikke for å tro veldig høyt om meg selv og mine skrivekunnskaper, hehe :P

Alle er fritt for å bruke tekstene og oppgavene jeg legger ut på min nye skoleblogg, og er veldig positiv til tilbakemeldinger, uansett om det er konstruktiv kritikk :)

Ingen kommentarer: