mandag 8. februar 2010

...

Var på Russefest der temaet var Back to the 80's :) Hadde det kjempe koselig, bowlet, sang karoke, danset og det hele. Men jeg må si at jeg ble litt skuffet over oppmøtet. Var ganske lite folk derfor dro vi til Stasjon Bar etter en stund, og siden det enda var ganske tidlig på kvelden var det gratis inngang. Alt i alt en koselig kveld.

Har fått senebetennelse i skulderen etter å ha overbelastet den, i tillegg til at jeg er forkjølet.. Er delvis sykemeldt denne uken, derfor skal jeg bare jobbe onsdag og torsdag. Da blir det bare småting jeg må gjøre og ingenting som kreve at jeg må bruke armene så mye. Ellers blir det mye lekser og avslapping på meg, og forhåpentligvis blir jeg bedre i skulderen snart.

Nå er det ikke lenge til Frankriketuren :) Drar den 12. Mars og blir borte til 23. Mars. Det vil altså si at jeg også kan dra på Rock Mot Rus. Jeg kommer nok ikke til å dra dit neste år, derfor ville jeg få med meg det en siste gang. Ellers så gleder jeg meg til Russetreffet i Finnsnes 7-8. Mai :) Skal bestille billett så snart jeg får stippedet.

Ingen kommentarer: