onsdag 3. mars 2010

Reising

Har sagt opp jobben på Bik Bok og er ferdig med oppsigelsestiden :) Det er deilig å ha tid til venner og lekser igjen, men tror jeg kommer til å savne jobben litt. Det artige er at to veninner av meg har søkt om jobb der nå. Håper de får den :) Ellers så har jeg hatt en deilig og avslappende vinterferie. Skulle ønske jeg hadde tilbringet den i et varmt land slik som mange andre, men forhåpentlig så kommer jeg til å ta meg en feiretur til sommeren sammen med Sandra :D Tror jeg kommer til å bruke mange skoletimer på å lete etter billige biletter på nett.. Har allerede sett på charterreiser til Kypros, Tyrkia, Egypt, Kroatia osv. Spiller egentlig ikke så stor rolle hvor vi drar så lenge det er varmt. Men før den tid skal jeg til Frankrike, og det er bare to uker til. Drar 12. Mars og er tilbake den 23. Mars. Har fått ordnet med nytt pass, reiseforsikring, og lånt en liten fransk reiseordbok.

Jeg har tenkt mye på hva jeg vil gjøre til neste år, men har enda ikke funnet ut hva jeg vil. Vet at jeg vil studere enten i Tromsø, Trondheim eller Nederland. Men hva jeg skal studere har jeg ingen anelse om :P Regner sterkt med at jeg kommer til å studere samfunnsøkonomi, men holder alle muligheter åpne.

















Bilde av Hassira og meg ♥

1 kommentar:

Sandra Mari sa...

har du fått sett noe på linkene? (: